Вы здесь: Главная - Школа - Информация о школе - Київська школа «Ріка життя»!
Київська школа «Ріка життя»! PDF Печать E-mail
Школа - Информация о школе
08.11.11.

Повна назва закладу освіти (з урахуванням спеціалізації або профільності навчання): спеціалізований

загальноосвітній навчальний заклад I–III ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов громадської організації «Товариство сприяння розвитку християнської культури та освіти».

Рікзаснування: 2002 рік.

Адреса, телефон, e-mail, web-сайт: 03148, м.Київ, вул. Генерала Пухова, 2 (юридична адреса). Місце знаходження: 03148, м.Київ, вул.. Строкача, 35.  407–1695,

Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра.   Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра.                             www.river-of-life.kiev.ua

Форма власності:  приватна.

Проектна потужність: 160 учнів.

Керівник закладу: Якшина Тетяна Олександрівна.

В закладіпрацюють18 педпрацівників

Із них мають кваліфікаційні категорії та педагогічні звання, нагороди, відзнаки:

вищу кваліфікаційнукатегорію   −4

першу кваліфікаційнукатегорію  −4

другу кваліфікаційнукатегорію   −4

спеціаліст                                      -6

учитель-методист                −1

старший учитель                 −1

заслужений учитель України -0

відмінникосвітиУкраїни      −3


Напрямки освітньої діяльності (з урахуванням різних форм роботи, в тому числі гуртки, клуби, секції, шкільні музеї): метою виховної роботи в школі є формування морально-духовної, життєвокомпетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Пріоритетом у навчально-виховній роботі педколективу школи є реалізація особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі шляхом

  • залучення учнів до національної та світової культур;
  • збереження їх морального та фізичного здоров’я;
  • виховання патріотизму, громадської свідомості;
  • інтелектуальної та духовної підготовки особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, формування в них життєвої компетентності.

Працюють гуртки:

  • предметні: «Математик», «Математика англійською мовою», «Еврика»        (фізика), «Bummi-Drum» (німецька мова);
  • мистецькі: «Чарівний пензлик», хор учнів1–4 класів, ВІА учнів 5–9 класів;
  • спортивні секції: загальнооздоровчої фізкультури, баскетбол, теніс
  • співпраця школи з Національним державним музеєм літератури (раз на місяць учні1–7 класів відвідують майстер-клас у музеї за участю відомих українських письменників).

Інноваційна діяльність: у навчально-виховний процес школи успішно запроваджено програму СОП (Спеціальні Освітні Потреби), яка спрямована на психологічну та навчальну адаптацію дітей, які мають потреби індивідуального підходу у навчанні. Школа є учасником проекту інституту обдарованої дитини Академії педагогічних наук України «Універсал».

Іноземні мови, які вивчаються: у школі з першого класу поглиблено вивчається англійська мова, з п’ятого вивчається ще німецька мова.

Матеріально-технічне забезпечення (кабінети, навчальні майстерні, спортзали, стадіони, басейни, їдальня): кабінети оснащені аудіо-   відео та комп’ютерною апаратурою, є комп’ютерний кабінет, спортзал, бібліотека, ігрова кімната, кабінет психологічної служби, їдальня, ігрові майданчики, медичний кабінет.

Партнерські зв’язки ільськіта міжнародні, ВНЗ):

  • Кручанська ЗОШ I–III ступенів Богодухівської районної ради Харківської області;
  • загальноосвітня приватна школа «Ichtus», Нідерланди;
  • загальноосвітня християнська школа м. Дертмольд, Німеччина

Пріоритетні напрямки розвитку закладу: основний напрямок навчання в школіадаптація учнів до життя в сучасному суспільстві на основі загальної освіти. Технологія життя спрямовується таким чином, щоб кожен чень був залучений до активної навчальної діяльності у сфері його найближчого розвитку, щоб кожен учень відчував себе в школі комфортно.

Виходячи із цілей роботи закладу, пріоритетних проблем, зміст навчального процесу представлено такими аспектами:

  • діагностика навчальних і особистісних можливостей учнів;
  • розвиток особистісно-змістовної сфери школярів;
  • зберігання і укріплення здоров’я учнів;
  • забезпечення особистісного самоуправління учнів;
  • реалізація державних освітніх стандартів;
  • забезпечення самореалізації учнів у різних видах навчальної та соціальної діяльності.